close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה עושים כשהרכב נפגע מרקטה?

מערכת שורשיב אב, תשעד08/08/2014

יש פרוצדורה ברורה שנכון לבצע על מנת לקבל כספי פיצויים לרכב שנפגע בלחימה

תגיות:
החיים במדינת ישראל אינם פשוטים ומדי תקופה אזרחי ישראל מוצאים את עצמם תחת איום הרקטות. במצבים כאלו יש פרוצדורה ברורה שנכון לבצע על מנת לקבל כספי פיצויים לרכב ובמקביל, ניתן לפנות אל חברת ליסינג ולקבל במיידית רכב שמתאים לכל הצרכים שלכם ושל בני משפחתכם.

פגיעת רכב מרקטה- מה הבירוקרטיה?
במדינת ישראל, בעליהם של רכבים שנפגעו מרקטה או מכל דבר אחר שנכלל בהגדרה של 'פעולת איבה', זכאים לפיצוי מהמדינה. כאן, חשוב במיידי לאחר המקרה המצער, שבעל הרכב יפנה אל מחלקת הפיצויים של המדינה באזור מגוריו וזאת על מנת ששמאי או כל איש מקצוע אחר מטעם המחלקה יגיע ויעריך את אומדן הנזק שנגרם לרכב. לאחר בדיקה וקביעת אומדן הנזק, השמאי של מחלקת הפיצויים יצטרך לאשר את התיקון אותו הרכב יעבור במוסך ספציפי אותו בוחר הלקוח. חשוב לדעת שלא רק בעלי רכבים המתגוררים באזורים ביטחוניים בעייתיים, (כמו אזור הדרום או הצפון במדינת ישראל), זכאים לפיצויים אלא גם עוברי אורח שנקלעו לאותו אזור בעייתי עם רכבם ושרכבם נפגע מרקטה. ניתן למצוא פרטים נוספים וגם מחירון חפצים שנפגעו במסגרת פעולת איבה באתר של רשות המיסים בישראל.

חייבים רכב בינתיים? יש פתרון!
אם הרכב שלכם נפגע מרקטה ואתם חייבים רכב וזאת על מנת להגיע לעבודה, להסיע את הילדים ולמטרות נוספות, יש לכם כמה אפשרויות:
קניית רכב- יש אפשרות לקנות רכב חדש. אולי אפילו תכננתם ממזמן לקנות רכב חדש. אבל יש לקחת לתשומת לבכם כי פעולה זו דורשת הוצאה לא קטנה, בין אם מדובר בתשלום חד-פעמי או בין אם מדובר בתשלומים.
השכרת רכב- השכרת רכב יכולה להיות יעילה ביותר לאנשים שיודעים כי הם יקבלו את כספי הפיצויים במיידי ושיש להם רכב נוסף או שהם זקוקים לרכב ההשכרה רק לכמה ימים או שעות, אחרת יש לקחת בחשבון שכל יום השכרה עולה סכום כסף ואם מדובר על תקופה של כמה שבועות או כמה חודשים, ייתכן כי ההוצאה תהיה גבוהה מאוד ולא תשתלם לכם.
ליסינג מימוני או תפעולי - כאן מדובר על חכירה של רכב לתקופה של שלוש עד חמש שנים מחברת הליסינג בה בוחרים. היתרונות המובהקים הם שלא צריך להתחיל ולדאוג למקור מימון ופעולה זו לא תשפיע על ההתחיישלכם. כאן, תוכלו לבחור את הרכב שמתאים לכם ולמשפחתכם, לשלם עליו סכום קטן בתחילת העסקה בהמשך תשלמו תשלומים חודשיים שווים למשך שלוש שנים ובסיום החוזה, תוכלו לשלם את ההפרש הקטן של ערך הרכב והרכב יהיה בבעלותכם.
 
לסיכום, במקרה בו הרכב שלכם נפגע מרקטה, יש לפנות למחלקת הפיצויים של המדינה ולדאוג לתחליף משתלם בדמות ליסינג מימוני לאורך כמה שנים בתנאים נוחים, או השכרה של רכב לתקופה קצרה עד קבלת הפיצוי וההחלטה מה לעשות איתו.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה